FANDOM

 Habbo-hahmo
Lutkaperseenreikä Weir
Aktiivisena perseessään usein
Koko nimi  William Berthold Weir
Ammatti  Sukurutsari
Ikä  52

Kuolema

17. toukokuuta 2012

Suhteet
Puoliso(t) Vanessa Weir (– 2012)
Lapset

Daniel Weir
Christine Weir                      Alexander Weir

William "Tiny" Wiener oli mielenvikainen virtuaalielitismin kannattaja Suomen Habbo hotellissa. Hän kuoli 17. toukokuuta 2012 aivoverisuonipullistuman seurauksena perheensä rakennustyömaahuussin takana. Oletettavasti rajulla seksuaalisella kanssakäymisellä on ollut osansa tähän koko Wienerin bordelliketjua järisyttäneeseen tragediaan. 

Elämänpano Muokkaa

Vanessa ja William Wiener tekivät karmaisevan sisääntulon, kun he paljastivat ottaneensa haltuun Donaldin prostituutiofirman ja saatuaan siten Wienerin suvulle kuuluneen rakennustyömaahuussin takaisin omistukseensa. Pariskunta järjesti huussissaan Avoimien ovien -päivän, jolloin jonot olivat pitkät.

Tämän jälkeen Vanessa ja William uudistivat koko firmansa ja perustivat liiketoimiaan varten Wiener’s Prostitutional Inc. -konsernin, joka teki yhteistyötä muiden suurten alan toimijoiden kanssa.

William on ollut mukana nyysimässä rahoitusta moniin prostituutioalan projekteihin rahankerääjän ominaisuudessa, työnkuvaan ovat kuuluneet usein banjo sekä tanssiva apina, joka onkin kirvoittanut hotellissa niin yleistä pahennusta kuin valtavia erektioita.

Kuolema

Williamin kerrotaan olleen aikeissa lähteä salaa perheeltään ja Vanessa oli saanut vihikoiran asiasta, jonka jälkeen pari selvitti välejään rakennustyömaahuussinsa takana, mutta myöhemmin kävi ilmi, että "Tiny" Wiener oli kuollut aivoverisuonipullistuman uhrina.