FANDOM

Hahmo
Lavinia D. Veronese
Syntynyt (ei tiedossa)
Kansalaisuus italialainen
Ammatti Consigliere
Koti (ei tiedossa)

Lavinia Veronese oli italialainen liikemies, ja mafia piireissä tuttu Consiglieren taidoistaan.

Elämä Muokkaa

Lavinia Veronese, syntyi varakkaaseen perheeseen, joka oli ollut vuosisatoja osa italialaista kunnian seuraa. 19-vuotispäivänään Lavinia esiteltiin Cosa Nostralle, jolloin hänestä tuli järjestön jäsen. Lavinia matkusti pian Yhdysvaltoihin. Hän asettui asumaan New Yorkiin, ja työskenteli tunnetuille ja arvostetuille perheille, joihin omasi sukulaisyhteyksiä. Lavinia, sai nopeasti mainetta osaavana henkilönä perheiden sisällä.

Mafiaperheet
Toimi Rosakian mafiaperheessä. Virka: Consigliere.
Toimi Carlonen mafiaperheessä. Virka: Consigliere.
Toimi Bonaseran mafiaperheessä. Virka: Consigliere.

Saavutukset
Rosakian mafiaperheessä Veronese vaikutti perheen toimintaan jossain määrin. Esim. perheen toiminta tehostui hänen neuvostaan, turhia jäseniä erotettiin virastaan. Muutokset jäivät suhteellisen pieniksi, koska yhteistyö jäi lyhyeksi.

Rosakian perheestä erottuaan, Veronese sai uuden viran Carlonen perheen Consiglieren tehtävissä, kosa Don Lucetto Carlo Carlone vakuuttui Veronesen taidoista. Veronesen neuvoista Donille, Carlonen perhe uudistui. Perhe pieneni, mutta siitä tuli toimivampi, ja osittain Veronesen ansiosta perhe rupesi toimimaan. Veronese sai myös selville soluttautumisen perheen regimeen, ja se pystyttiin estämään, se olisi ollut kohtalokasta perheelle, koska perhe ei ollut vielä ns. tarpeeksi tukevalla pohjalla. Veronese, erosi itse virastaan, mutta Lucetto otti häneltä neuvoja vastaan vaikka Veronese ei ollut enää perheen jäsen.

Don Bonasera etsi päteviä jäseniä perheeseen, ja hän oli tietoinen Veronesen taidoista, ja siitä että hän oli nyt ns. työtön. Veronese siirtyi Bonaseran mafiaperheen Consiglieren virkaan. Veronese solmi suhteita muihin perheisiin, ja paranti näin mahdollisuuksia Bonaseran perheen menestykselle. Don Bonasera joutui lähtemään matkalle, ja Veroneselle siirtyi vastuu perheestä. Mutta Veronese erosi perheestä, koska Bonaseran Caporegimen virassa toimiva Antonio Daniel Veltronikin näki että perheellä ei olisi edellytyksiä.

Veroneseltä kysyi neuvoa mafiaperheiden Donit, vaikka hän ei ollutkaan enää minkään perheen jäsen. Veronese vaikutti näkyvästi myöhemmin vielä Rosakian perheeseen, huolimatta siitä että hän ei ollut enää perheen jäsen. Veronese oli vielä ehdolla myöhemmin Carlonen perheen Consigliereksi, mutta hän kieltäytyi. Veronese tunnetaan muissakin kuin mafiaperheiden sisällä henkilönä joka ilmaisee mielipiteensä yleensä liiankin selvästi, ja siitä on keskeytynyt välillä riitaakin.