FANDOM

                 EnsiesiintyminenMuokkaa

Tosijunior2 on Suomen habbohotellin hahmo, joka on luotu 26.5.2011 

                 Ura habbo hotellin liiikemiehenäMuokkaa

Tosijunior2 on todella menestyvä liikemies Suomen Habbo Hotellissa. Hänet tunnetaan Kylpylä & Hotel Rantasipistä, monista kahviloista, VR - rautatieasemasta sekä hänen lentokentästään ja Habbolan Sairaalasta. Sairaala myytiin Tosijunior2 toimesta. Tarkkaa myynti hintaa ei tiedetä, mutta huhujen mukaan myyntihinta oli 970 kolikkoa. Hurja-Iita niminen hahmo osti sairaalan. Nykyään hänellä ei ole yrityksiä, mutta huhujen mukaan hän rakentaa uudelleen Kylpylä & Hotelli Rantasipiä KevinT-Liven kanssa.

                  Tosijunior2 sotkemat huoneetMuokkaa

On huhuja, että hänellä olisi yhteyksiä habbo.comiin. Hänet tunnetaan myös monista sotkuista. Hän on sotkentut mm. Helsinki Vantaa Airportin (Finnair111) Hotel Kristal (Polpe100) sekä Cafe Casetta sekä tuorein sotku (16.1.2016) Hän sotki toisella hahmollaan (LawrenceForbes) VanessaWeirin Enderby kartanon etupihan. VanessaWeir kiistää väitökset, mutta sotkusta on lukuisia kuvia, todistajia sekä Vanessa on itse lähettänyt Tosijunior2 uhkausviestejä kostosta lahjapaketeilla. Hotel & Bar L'Ambroisie (Rullailija) Hän tekee monia huoneita hänen ystävänsä KevinT-liven kanssa.