FANDOM

Tappara! hahmo luotiin 19.2.2007. Tappara oli silloin 6 vuotta vanha. Tapparan ensimmäinen huone oli Sisustuskisa, jonka omistaa ..Pete.. Tappara liittyi vuoden 2007 lopulla The Green Mafiaan, jossa hän oli Koulutettu arvolla, hän kävi melko epäaktiivisena T.G.M:ssä. 2008 alkupuolella Tapsa (Tappara!) sai porttikiellon huijaussivun levittelemisestä. Tapparalla oli kaksi muuta hahmoa: .kani.pupu. ja kani-pupu. Tappara käytti porttikiellon aikana .kani.pupu. hahmoa. Kun tapparan bännit loppuivat (v.2009), Tappara liittyi The Green Mafiaan. Hän oli jopa erikoisarvolla Kummisetä, mutta hän päätti tehdä mafian c.colen kanssa, ja sotki The Green Mafian molemmat aulat (Scekt omisti), ja potki -MadJoe- hahmoa, joka oli kieltämättä todella hauskaa. Mutta niin.. siitä alkoi The Brown Mafia.

The Brown Mafia oli köyhä, ja se lopetettiin kun hieman alle kuukausi mafiaa oli pidetty. Mad (-MadJoe-) peelosi Tapparan antamaan YP The Brown Mafian pääryhmään. Tappara palasi taas The Green Mafiaan, mutta ei kauaa kun herra nimeltä Maranzano päätti tulla keskelle tapparan "habbo-elämää". Maranzano jotenkin oli saanut tehtyä feikkikuvan (jota en ole edes nähnyt), jossa olen sanonut että sotken The Green Mafian aulan, ja The Green Mafian aula oli sotkettuna. Mad uskoi vain Maranzanoa, joten päätin sitten taas tehdä colen kanssa mafian. Tällä kertaa The Bosh Mafia.

The Bosh Mafia oli paljon rikkaampi, ja jäsenrikkaampi, siinä oli vähän päälle 100 jäsentä, kun klooneja ei oteta mukaan laskuun. Aulassa oli tällä kertaa myös ovarit. The Bosh Mafia jatkui kauan, mutta sitten cole "pysäytti" mafian edistyksen, hän oli liian epäaktiivinen, cole ei käynyt poistamassa sotkijoilta oikkia, joten mafiaa sotkettiin lähes jokapäivä. Ja mitä jälleen kävikään? - Sen voi jo arvata. Tappara liittyi T.G.M :D.

Tällä kertaa Tappara liittyi T.G.M tosissaan, ja sai jopa mahdoton arvon: Tapsa. Mutta jälleen kerran Tappara teki mafian. The Important Mafia. Noh, se oli surkea esitys, olisikohan kestänyt 1,5vk? Aika lähelle, tavarat Tappara sai colelta, jotka hän loppujen lopuksi myi ja sai kasaan 70 kolikkoa suunnilleen.

Kamojen myymistä ennen Tapsa "liittyi" jokke34 omistamaan mafiaan, hän oli siinä siis soluna ja sai sotkettua ryhmiä ja auloja. Tämän seurauksena Rosakia tuli kuvioihin. Tunnetaan myös nimellä pelle. (Btw. tein hänestä muuten sanakirjan :D [1]) Rosakia vaati 25 kolikkoa, kun sotkin Joken mafian, kun Rosakia ja jokke olivat joissain väleissä jne. En antanut Rosakialle sitä kolikkomäärää, joten hän kosti sotkemalla The Green Mafian aulan. Ehkä Habbon huonoin kosto.

Tappara on tällä hetkellä aktiivinen Habbossa, ja käy The Green Mafiassa jälleen arvolla Tapsa ( Mahdoton II ).

Tapsan 70 kolikkoa meni, kun hän antoi 20 kolikkoa Kitty.94:lle ja 50 kolikkoa -MadJoe-:lle.