FANDOM

Synebrikhov on luotu 17.12009 eli samaanaikaan kuin Stalino.

Synebrikhov on yksi Siperian mafian perustajista ja tiedettävästi aktiivisin jäsen.

Synebrikhov on hurmannut naisia ympärin habbon (miehiä myös) mahtavalla egollaan.

Synebrikhov saunoo kiirastulessa synebrikhov saa sipulitkin itkemään synebrikhov veti coopperin testin 5 minuutissa Synebrikhov ei liiku maanpäällä vaan maa liikkuu hänen jalkojensa alla.

mutta, nyt jatkoa Synebrikhovin elämänkertaan.

Synebrikhov... Muokkaa

Synebrikhov on habbon mahtavan Siperian Mafian perustaja Stalinon kanssa aka. Cesaro. Synebrikhov värväsi Siperian Mafiaan paljon väkeä Stalinon kanssa. Synebrikhovin ja Stalinon väliseen ystävyyteen tuli reikä sen jälkeen, kun Gurlu hävisi kuviosta. Samaan aikaan Stalino sai 2 vuotta porttikieltoa. Cesaro kielsi tuntevansa Synebrikhovin, josta Synebrikhov suuttui ja meni habbosta 3 kuukaudesta pois. Mutta hyvin pien Cesaro julisti olevansa Stalino ja olevan 100% Synebrikhovin puolella ja johtavansa Siperian mafiaa Synebrikhovin kanssa. Synebrikhov teki sen jälkeen hyvin pian hienon baarin nimeltä: Siperian Baari, joka sitten oli nimeltään Siperian kahvila ja lopulta Siperian Bunker. Tämän jälkeen Syne teki Habbonauttien kanssa liiton ja ajoi SS joukot hautaan. Synebrikhov sai siitä arvonimen: "The Siperian Boss" Mutta pian voitokkaan sodan jälkeen Synebrikhov purki liiton. Synebrikhov alkoi raiskata naisia, jotka hän sieppasi kaikkialta. Tällä hetkellä syne elää rauhallista elämää Habbon syövereissä. :)