FANDOM

Siperia mafia olla 2009 tehty mafia, jonka perusti Synebrikhov (Syne) ja Stalino. Aluksi Siperian mafia toimi peleilen ja ärsyttaen makaroneja (italianoja), mutta yhtena paivana Synebrikhov ja Stalino tanssisi bari ja kehiin astui Gurlukovich (Gurlu)joka oli sonnastautunu samanlaisi pukuihin kuin Syne ja Stalino ja siita lahti kaunis mafia perhe kayntiin. Gurlun liittymisen jalkeen Siperian mafia alkoi hankkia jasenia lisää. Mutta Siperian mafian kukoistus loppu kun jasenet eivat ena kayda nin usein siela. Siperian mafian tuhoutuminen nakya siina kun Stalino saada bannit (ihan turha!) ja Gurlu kone rikki, lopulta koko perhe hajosi. Noin 2 kuukauta sita kun perhe oli hajota, alkoi nakya taas vanhoja tutuja mutta perhe ei vain palannut yhten. Lopulta Stalino palasi, mutta eri typinä (ei mainita) ja me litoutui avaruus tutkija kansa ja me taisteli pitkan sodan saksalaisten SS joukoja vastan. Siperian mafian motivi on aina olut kiusata makaroneja.

Siperian mafian jasenet tunnista: Punainen baretti Kakan-varinen kauluspaetafdszxeadsfdsafsdfsdfsdfdKakan-variset kengat Harmat hiukset ja joulupuki parta Valkoinen iho

Mottoja: Jobt twaje madj (ei suomenosta) URAAA (taistelu huto) Brat (veli) Drug (veli) VODKA!

Ja tama art(k)ikkelin teki: Synebrikhov (ehka ainut aktiivinen Siperialainen)