FANDOM

Habbo-hahmo
Sam Sinclair
Kesto 2007 - 2008, 2009 - 2010
Syntynyt 1970-luvulla
Etnisyys englantilainen
Siviilisääty eronnut
Ammatti liikemies
Koti (ei tiedossa)
Vanhemmat Raymond Sinclair (kuollut)
Rosemary Sinclair (kuollut)
Sisarukset Grayson Sinclair
Alasdair Sinclair
Aviopuoliso(t) Maria Venezuela (2009-)
Jälkikasvu -

Sam Raymond Sinclair on yläluokkainen herra. Sammyn äiti on Rosemary ja he ovat hyvin läheisiä. Rosemary luovutti Sammylle Sinclairien perheen johtoaseman ja Sammysta tuli loppuvuodesta 2009 Sinclairien perheen patriarkka.

Sammy avioitui italialaisen naisen Maria Venezuelan kanssa alkuvuodesta 2009. Avioliitto ei ollut kuitenkaan Rosemaryn mieleen, sillä hän piti Mariaa onnenonkijana. Kun Sammy oli liikematkalla englannissa, Rosemary päätti hoitaa naisen pois heidän elämästään, kirjaimellisesti. Rosemary myrkytti Marian lääkkeillä ja tämä sekosi sen johdosta ja toimitettiin mielisairaalaan. Kun Sammy palasi, Rosemary kertoi Marian lähteneen toisen miehen matkaan.

Sammy katosi kuitenkin pian, hänen uskottiin lähteneen etsimään vaimoaan Mariaan. Eikä Rosemary estellyt, vaikka hän vallan hyvin tiesi Marian olevan mielisairaalassa New Yorkissa.

Sammy palasi 15. heinäkuuta 2009 ja tapasi äitinsä Rosemaryn, ja vaati tätä lähtemään pois lopullisesti sekoittamasta ihmisien elämää. Sammy oli saanut selville äitinsä juonittelut. Rosemary lähti poikansa mieliksi muutamaksa viikoksi miehensä luokse, Ranskaan. Kun Rosemary palasi muutaman viikon päästä, Sammy ja Rosemary sopivat, kuten aina.

Sam Sinclair on pidätettynä äitinsä Rosemaryn murhasta.