FANDOM

Parchezzi aka. Cenni Moltisanti oli La Famiglia Silventon Soldato.

Hahmo
Cenni F. Moltisanti
Syntynyt 13. kesäkuuta 1984
Kansalaisuus italialainen
Ammatti liikemies
Koti (ei tiedossa)
Vanhemmat Stefano F. Moltisanti
Sofia S. Loren

ElämänkertaMuokkaa

Cenni Francesco Moltisanti syntyi erittäin köyhässä perheessä lähellä Napolin kaupunkia vuonna 84.

Hänen isänsä kuoli kaivosonnettomuudessa Cennin ollessa 10 vuotias. Piakkoin tämän tapahduttua hänen äitinsä rupesi säästämään rahaa ja lopulta he matkustivat Atlantin yli Yhdysvaltoihin.

Yhdysvalloissa elämä ei ollut helppoa ja yksinkertaista, Amerikkalainen unelma jota he olivat tavoitelleet ei näyttänyt heille minkäänlaista läsnäoloa itsestään. Cennin äiti raatoi yötä päivää tehden Cennin äiti raatoi yötä päivää tehden erilaisia siivous, ruuanlaitto ja tarjoilutöitä ravintoloissa ja kapakoissa kunnes katosi salaperäisesti Cennin ollessa 16 vuotias. Arkku haudattiin tyhjänä ja hänestä tuli koditon.

Cennin elämä romahti täysin, hän oli Yhdysvalloissa ilman ketään lähiomaisia puhumattakaan tuttavista.

Hän selviytyi tekemällä hanttihommia kunnes kiinnostui rikollisuudesta ja sen tuomasta yleellisyydestä. Hänet otettiin Sagliereihin hänen ollessa 24.

BisnesMuokkaa

Cenni pyörittää Cenni's Blackjack:ia, sekä on harrastanut Pub Ebrietá:s Bisnestä, joka siirtyi myöhemmin Terenzio:lle.