FANDOM

Nimi: Anu Saukko

Syntynyt: Anaalikatu 69

Isä: Per Saukko

Äiti: joku ilotalon huora

Työ: nussiminen

Tarina:

Anu Saukko syntyi anaalikatu 69, vuonna 69. Hän ei tiedä äitinsä nimeä koska hänen isänsä Per Saukko nussi vain jotain huoraa randomilla ja sitten syntyiki Anu Saukko. Anu Saukon isä opetti häntä nussimaan jo varhain että hänestä tulisi kunnon huora bordelliin jota hänen isänsä piti. Kuitenkin kävi niin että hänestä ei tullut huora koska hän oli lankkuperse. Sitten hän alkoi pelaamaan Happo hotellia ja keksi: Ahaa musta voi tulla mafioso. Sitten hä kehitti organisoidun peniksennuolijajärjestön nimeltä La Famiglia Saglier, suomeksi: nuolemme kyrpäsi puhtaaksi. Hänellä oli siinä 5 luotettavaa peniksennuolijaa joilla oli huoran koulutus. Aja myötä kuitenkin organisaatio laajeni ja siihen liittyä tunnettuja henkilöitä happon mafiahistoriassa, esim lucchese, colombo jne. Mutta sitten hän palkkasi La Famiglia Silventon donin (suomeksi nuolemme pillusi puhtaaksi) ja lucchese ja colombo erosivat ja menivät muualle nuolemaan kyrpiä. Sitten kultaaika olikin jo ohi ja saglier loppasi ja sitten Anu Saukko liittyi La Famiglia Silventoon eli pillunnuolemisjärjestöön ja nousi underbossiksi eli superarvokkaksinuoliaksi ja sitten kaatoi koko jutu ja sen pituinen se.