FANDOM

MOMY Muokkaa

Momy (NYKYÄÄN LAAMAMURMELI) aloitti vuonna 2004 habboilunsa hahmolla monsko. Tänä päivänä hän on habbon 26. rikkain. Hän omistaa Harry Potter nimisen ryhmän, jossa on yli 1000 jäsentä (jonkavuoksi hänestä on tullut melko tunnettu.) Momy omistaa ryhmät:

Harry Potter , Tähtiryhmä, [Habon yläkoulu], Armeijakriitikot, Me Habboilemme Illalla, Nälkäpeli, Project NoPeelos, Salainen Foorumisto, Tonttulakki Klaani, ja Vieras.

Selitykset:

Harry Potter ryhmä on tarkoitetty kyseisen sarjan elokuvien, kirjojen, hahmojen tai näyttelijöiden faneille yms.

Tähtiryhmässä on Momyn nykyisiä tai vanhoja ystäviä

[Habbon Yläkoulu], eli HY on Momyn yksi uusimmista projekteista. Se on roolipeli / koulu.

Armeijakriitikoissa on muutamia hahmoja, jotka arvostelevat Habbon armeijoita. Foorumilla arvotelut.

Me Habboilemme Illalla on tarkoitettu hahmoille jotka käyvät yleensä illalla Habbossa.

Nälkäpeli on lähitulevaisuuteen sijoittuva kirjasarja.

Project NoPeelos on peelojen yms. järjestöjen vastainen ryhmä. Esim. HV.

Salainen Foorumisto on muutama vuosi sitten perustettu foorumisto. Perustajat: Momy, Duckboy ja Elisemiisu.

Tonttulakki Klaani on suosittu etenkin talvella. Eli siihen liittyvät kaikki jotka pitävät tonttulakeista.

Vieras on Stephenie Meyerin kirjoittama kirjasarja. Ensimmäinen osa suomennettu, toinen tulossa kantaen nimeä The Soul, Sielu.

Youtubessa:

http://www.youtube.com/watch?v=ogS8S6eOoys = momyn vanhasta pelaamosta, : momy, jamma6 ja vara-sox.

http://www.youtube.com/watch?v=bcdatZaaVDw momyn 'kerislinnasta'. Huoneessa siis paljon keräilytavaroita. : momy, vara-sox,-=mustiqqa=-, -bloggi-, sitte joku outo joka tunki sinne vissii näköjää jossai välissä?? Mistä voin tietää.

Huoneet jossa hän yleensä on:

- HC KLUBI MONSKIOTAR omistaja: Monskiotar - HARKKOHOLVI omistaja: Monskiotar. - KAUHA POTTI 10 KOLEN PELIT omistaja: Monskiotar - Asevoimat - Päämaja omistaja: Edward - Asevoimien Sotilaskoti omistaja: dj.antti.man - Mono's Coffee omistaja: Momy - [Habbon Yläkoulu] Aula omistaja: Momy - © [Tylypahka]™ [Roolipeli] >> - POTKUSOTA-> tytöt vs. pojat [julzi]

Lisätietoa: HC KLUBI MONSKIOTAR on Monskiottaren yksi suosituimmista huoneista, ollut pystyssä parisen vuotta. Momylla on oikat melkein kaikkiin

Monskiottaren huoneisiin, syytä ei tiedetä kuinka tai miksi hän on ne saanut.

Monskiottaren HALKKOHOLVI oli ennen salasanasuojattuna, mutta nykyisin ei enää. Momylla oli huoneeseen salasanat ja oikeudet on edelleen.

KAUHA POTTI 10 KOLEN PELIT -huoneessa on nähty Momyn keskustelevan Monskiottaren kanssa pariin otteeseen. Puheenaihe: Kolikot (?).

Asevoimien Päämajassa Momy istuu aina takan edessä olevalla tuolilla. Tiedoissaan hänellä on: "AV - Huomionhuutaja". Epävirallinen virka? Pikkulintu kertoi että hän sai laittaa tuon tekstin tietoihinsa siksi, koska viettää aina aikaa Asevoimien aulassa välillä huutaen huomiota päivystäjän puolesta. Momy on viettänyt aikaansa tässä huoneessa marraskuusta 2009 lähtien, syytä ei ole tiedossa. Hän tuntee kyseisen armeijan kaikki kävijät, muutama vielä hänen kaverilistaltaan puuttuu. (Tarkistin asian homestaan, kun hän oli muokannut sitä kerran niin, että sieltä pystyi selaamaan hänen kavereitaan).

Asevoimien Sotilaskoti avataan jokapäivä kello 21:00. Siellä voi viettää aikaa kaikki. Huutaminen, tanssiminen yms. ei ole kiellettyä kuten Päämajassa.

Mono's Coffee on Momyn hiljattain avattu, uudelleensisustettu kahvila.

Habbon Yläkoulu on Momyn hiljattain avattu koulu, ja uusin projekti. Siellä on enää muutama opettajien virka vapaana, eli he aikovat avata sen kesän aikana.

Momylla on Tylypahkassa VIP, eli hän saa olla tiloissa ilman tietoja, asua yms. Hän käv Tylypahkassa jo hahmollaan Monsko, eli on melko kokenut kävijä. Olen kuullut että hän harventi siellä käyntejään muutamaksi vuodeksi, lopetti jopa kokonaan, mutta nykyään käy satunnaisesti.

Julzin potkusodassa Momylla on ollut oikeudet jo parisen vuotta. Oli Julzin yksi luotettavimmista ystävistä.

Nykyään Momy on vaihtanut hahmoa ja pelaa Laamamurmeli nimisellä hahmolla.