FANDOM

Hahmo
Marzio "Old time style" Alfieri
Kesto 2009 - ?
Syntynyt 1980-luvulla
Kansalaisuus italian-amerikkalainen
Ammatti liikemies/mafioso
Koti (ei tiedossa)
Vanhemmat Jimmy Alfieri
Rosemary Bondoni

Marzio "Old time style" Alfieri

ElämäMuokkaa

Marzio syntyi erilaiseen perheeseen ja eli normaalien lasten tapaan onnellisena ja tietämättömänä tästä mitä toiseksi perheeksi kutsutaan.

Ollessaan 16 vuotias Marzion isä katsoi hänen olevan tarpeeksi vanha kertoakseen hänelle, että miksi hänelle on niin monta setää vaikka äidillä ja hänellä ei ole juurikaan veljiä. Hän ymmärsi kaiken pitkän selittelyjen jälkeen ja tiesi että tulevaisuudessa jos hänen isälleen kävisi jotakin, hänen täytyisi astua isänsä kenkiin. Marzio kasvoi ja löysi itselleen tyttöystävän jonka kanssa hän ajallaan muutti yhteen. Hän oli vielä hieman liian nuori toimiakseen perheen kakkosmiehenä joten tällöin Marzion isän lapsuudenystävä sitä työtä hoiteli.

Oli myöhä perjantai ilta kun Marzion isä ja äiti olivat matkalla kotiinsa autossa ystävältään. Autokuski ajoi kujalle, kuljettaja kääntyi ja ampui turvamiehen, Alin ja Andriettan.

Marzio sai puhelinsoittona tiedon tapahtuneesta ja sen tekijästä samana iltana. Hän otti autonsa ja ajoi isänsä ja äitinsä talolle jossa oli kaikki isälle toimineet miehet, he kerääntyivät Marzion isän toimiston pöydän ympärillä ja Alin lapsuundenystävä, perheen Underboss kysyi, että mitä hän halusi tehdä.

Marzio ilmaisi selkeästi, että tässä tilanteessa Silventon perhe on kumi ja murhan vastuussa olevat henkilöt ovat kynän jälkiä paperilla. Käskyä ryhdyttiin toteuttamaan ja se saatiin hoidettua, tämän jälkeen "isän toisen perheen" kesken hänet nimitettiin pomoksi. Marzio kertoi asiasta tyttöystävälleen ja he totesivat yhdessä, että suhde ei voisi enään jatkua. Hän teki paljon muutoksia perheessä ja omistaakin pelkästään nykyään itse valitsemia miehiään perheessä.