FANDOM

Habbo-hahmo
Salvatore Maranzano
Kesto 2008 - 
Ikä 8-vuotias
Etnisyys Kenialainen
Siviilisääty neitsyt
Ammatti työtön spurgu kontulasta
Koti Kontulan kujat
Vanhemmat (ei tiedossa)
Sisarukset (ei tiedossa)
Aviopuoliso(t) -
Jälkikasvu (HarrisuN)

Don Salvatore Maranzano on italialainen mafioso, joka on epäonnistunut erityisesti oman mafiaperheeksi kutsutun rikollisorganisaation johdossa. Alamaailma kutsuukin Maranzanoa nimellä don Salvatore Maranzano tai padrone Maranzano.

Maranzano on ollut epäpätevä jo vuodesta 2008 lähtien. Hänellä on ollut muutamia aktiivisia jaksoja, mutta hänen liiketoiminta on ollut toiminnassa myös hänen poissaollessaan. Hänen arvellaan työllistävän useita botteja, virallisesti.

Salvatore Maranzanon nk. "kakkosmiehenä" eli oikeana kätenä toimii tällä hetkellä Giovanni Francesco Morelli. Ennen Morellia edellä mainittua tehtävää ja siten myös la famiglia Maranzanon alipomona on tiettävästi toiminut Angelo Fredo Malatesta sekä nykyinen ´consigliere´ Corrado Joseph Varco. Don Maranzanon "oikeana kätenä" tunnetut henkilöt ovat hyvin arvostettuja ja pelättyjä niin alamaailmassa kuin yläluokissakin. Maranzanon "oikeat kädet" ovat aina Maranzanon pienen kyrvän lähettyvillä, koska Sal ei yksinkertaisesti saa naisia. Todellisuudessa Jooseppi Varco on Marakatin oma hahmo!

Vuosi 2013Muokkaa

Maranzano oli vuonna 2013 vahvan lääkityksen alaisena ja sekoili ja munasi itsensä useissa julkisisissa tilanteissa epärealistisilla kommenteillaan ja naurettavilla juonillaan.

Vuosi 2014Muokkaa

2014 ei ole alkanut kovin suopuisasti "la famiglia Maranzanoa" kohtaan. Hän on menettänyt viimeisetkin rippeet todellisuudentajustaan ja on mahdollisesti täysin kilahtanut.