FANDOM

Mänty Hotelli (ennen Mänty Motelli) on vanhin Suomen Habbo hotellissa oleva virtuaalihotelli. Mänty Hotellin omistaa onni254-hahmo.

HotelliMuokkaa

Mänty Motellin alku oli vaatimaton, koska motellissa oli tuolloin ovi-teleporttien sijasta kaappi-teleportit. Motelli ei tarjonnut alkuajoilla asiakkaille ollenkaan sviittejä. Myöhemmin kuitenkin kaappi-teleporttien sijaan laitettiin ovet ja sviittejä alettiin kehitellä.

Huoneita sekä sviittejä alettiin tekemään lisää ja yksi suosituimmista sviiteistä on presidentin sviitti.

KansanvaltaMuokkaa

Vuoden 2008 elokuussa Männylle myönnettiin hyvän palvelun sekä laadun takia hotelli-titteli. Siitä lähtien Mänty on käyttänyt kyseistä titteliä.

Vuonna 2010 Mänty äänestettiin Habbo Awardsissa vuoden parhaaksi huoneeksi. Tuloksien mukaan, 27,6% hahmoista äänesti Mänty Hotellia.

KohtauksetMuokkaa

Mänty Hotellia on yritetty monin keinoin kaataa, mutta onnistumatta. Kuten esimerkiksi mafioiden voimin. Korkeintaan sotkemalla. Niitä lukuisia sotkuja kyllä riittää.

Myös hotellin omistaja (Onni) on saanut syytöksiä niskaan, jotka väittävät, että Onni olisi Sinclair perheen kaappaaja Caesar Sinclair. Onni kiistää jyrkästi syytteet, mutta onko se totta? Muun muuassa Rosemary Sinclair on vahvasti sitä mieltä, että Onni olisi Caesar Sinclair.

Kyseiset syytökset eivät kuitenkaan ole vaikuttaneet hotelliin millään tavoin.

TaukoMuokkaa

Onni päätti pistää hotellin vuoden 2012 talvella puikkoihin. Kuitenkin vuoden 2013 puolessa välissä hän aukaisi hotellin yhä pienempänä entisestään.