FANDOM

Lurppe on Suomen Habbon tavallinen hahmo, joka on järjestänyt vuoden 2012 Habbo Awardsin itse. Kyseinen henkilö on omistanut vuosien varrella useita erilaisia fanisivustoja, joista menestynein on Habrock nyk. Habtopic!

Väitteiden mukaan Lurppe tunnetaan myös entisenä "suurena" huijarina. Tämä tieto ei ole toistaiseksi saanut vahvistusta, mutta väitteiden mukaan hän oli erittäin suurissa veloissa - eikä hän ole tietojen mukaan vielä maksanut kaikkia velkoja.

Hän on ollut myös mukana Julkkis BigBrotherissa. Ensimmäisellä kerralla hän pääsi finaaliin ja toisella kerralla hän voitti rapeat 500 kolikkoa. Hän on tehnyt vuosien varrella myös yhteistyötä staffien kanssa, joka tekee tästä henkilöstä suositun ja samalla huijarin.

Habtopic (ent. Habrock) oli Lurpen ensimmäinen fanisivusto, jonka hän perusti vuoden 2010 aikana. Hänen mukaan fanisivuston ensimmäinen versio oli kauhean kellertävä, jonka suunnitteli Robohabbon omistaja. Vuosien varrella myös ulkoasu oli parantunut. Juhoelias suunnitteli Habtopicin edellisen ulkoasun, joka oli myös kansainvälisesti erittäin hieno teos. Juhoelias tunnetaan Krokolan koodarina.

Lurppe on myös omistanut yhden fanisivuston, joka on tällä hetkellä virallinen. (Tähän tietoon kannattaa suhtautua varovaisesti, sillä tämä perustuu muiden käyttäjien muistelmiin.. ) Kyseinen virallinen fanisivusto on Habcat, jonka perusti Lurppe, sekä Malipali. Ensimmäinen HabCat:in versio perustui Nettisivu.org:iin josta tuli hetkessä suosittu fanisivusto, mutta vasta vuonna 2012 ulkoasusta tuli kunnollinen - eikä mitää generoitua sontaa.