FANDOM

Pastorin tytär Katherine 'Kathya' Hill os. Fabricant syntyi vuonna 1983 hienostoperheeseen. Hän eli vahvan uskonnolisen kasvatuksen keskellä, joka koitui hänen sisarensa Charlotten kohtaloksi. Charlotten kuoleman jälkeen Kathya päätti lähteä kotoaan 16 vuotiaana. Pian hän tapasi tulevan sulhasensa kiinteistökuningas Arnold Hillin. Rakkaus kuitenkin päättyi lyhyeen, kun häämaljojen noston jälkeen Arnoldin keskushermosto petti, ja hän on vaipunuut syvään koomaan. Katherine kävi katsomassa aviomiestään päivittäin toivoen tämän heräävän, mutta Arnold ei herännyt. Hoitajat suosittelivat Kathylle että Arnoldin annettaisiin mennä, koska herääminen koomasta ei ollut todennäköistä hänen tilanteessaan. Katherine päätti lähteä pakoon mediamylläkkää armokuoleman syytöksistä kreikan saarille. Siellä hän kohtasi Michael Detronin, ja heillä oli 2 vuoden pituinen avoliitto. Kun Katherine halusi palata takaisin britteinsaarille rakkaansa kanssa, Michael kieltäytyi. Jonka jälkeen Kathyan piti palata yksin kartanolleensa. Pian hän kuitenkin tutustui Emily Bluefieldiin ja tämän aviomieheen Jean Bluefieldiin, ja he aloittivat yhdessä hyväntekeiväisyysfirman. Kathy jatkoi elämäänsä miettien Michaelin kohtaloa. Michael lähettää Katherinelle kirjeitä aina jouluisin ja syntymäpäivisin. Kuitenkin rakkauden tunteet ovat heidän kohdallaan sammuneet.