FANDOM

Hahmo
James A. Sinclair
Syntynyt ?.?.1974
Kansalaisuus englantilainen
Ammatti (ei tiedossa)
Koti (ei tiedossa)

James A. Sinclair oli englantilainen pienyrittäjä.

ElämäMuokkaa

-Teksti on henkilön itsensä kirjoittama-

James syntyi vuonna 1974. Hän oli jo lapsenakin hyvin sivistynyt. 7 vuotiaana James meni kouluun Birginhamissa. Ala-aste sujui kohtuullisen hyvin ja vuodet vierivät, kunnes James siirtyi ylä-asteelle. Hän ei tullut kovinkaan toimeen ylä-koululaisten kanssa. Se johtui hänen sivistyksestä, kun koko ylä-aste oli täynnä hieman " tärähtäneitä ". Yhden opiskelu vuoden jälkeen James vaihtoi koulua parempaan, ja hän päätyikin Birginhamin suurimpaan ylä-asteeseen, joka ei ollut niin rahvaan omainen toisin kuin edellinen. Kunnes ylä-koulu oli käyty Jamesin piti päättää jatkaako opiskeluja vai ei. Koko kesän pohdittua James päätti kuitenkin käydä lukion, ja sitten ryhtyä etsimään töitä. James pääsi erääseen lukion, jossa myös oli Jamesin vanhat tutut. Hänen lukio voisi meni hyvin. Toisena lukio vuonna Jamesin vanhemmat, Wargrave Sinclair ja Ruth Winiwood kuolivat traagisesti lentokone onnettomuudessa. James jäi elämään yksin, mutta opiskeli ahkerasti lukion loppuun. Lukion loputtua James hankki töitä hovimestarina. James toimi hovimestarina noin 5 vuotta, kunnes ravintola missä James oli töissä suljettiin. James jäi työttömäksi, ja ajatteli jos lähtisi sukunsa pariin. Kun James saapui sukunsa luo hän meni Philip Sinclairin ravintolaan hovimestariksi. Kun ravintola suljettiin James siirtyi SamSinclair nimisen sukulaisensa kahvilaan hovimestariksi. Hieman myöhemmin Sammyn kahvila suljettiin. James lähti pienelle " lomalle ". Jonkin ajan päästä James tuli takaisin Sammyn kahvilalle, ja on hieman yrittänyt pitää sitä auki. Sammyn " comebackin " jälkeen James on olleskellut Sammyn kahvilassa. Yhteen väliin James kävi synnyinkaupungissaan, Birngihamissa. Syy lähtöön oli kun hänen enonsa oli kuollut ja James kävi hänen hautajaisissaan. Hänen paluun jälkeen, kaikki oli suhkohta normaalisti. Mutta kerran Jamesin toimisto oli tuhottu perinpohjin ilman syytä. Ainoa epäillys on Jamesin enon ärsyttämä rikollis organisaatio. Mutta vakuutus korvasi kaiken ja tällä hetkellä kaikki on ihan normaalisti.

- Clan Sinclair