FANDOM

Habbo-huone
Hate Crew
Aloittanut Syyskuu 2008
Lopettanut -
Tyyli Mafia
Tunnusväri Vihreä

Hate Crew on Suomen Habbo Hotellin jäsenmäärältään suurin mafia, jonka toimintaa ylläpitää Rikhard93. Hate Crewillä on seitsemän virallista ryhmää sekä joitakin sen käyttäjien tekemiä epävirallisia ryhmiä.

"Salaiset organisaatiot" Muokkaa

Hate Crewin sisällä on kolme "salaiseksi organisaatioksi" nimettyä ryhmää, joihin pääsemistä on rajoitettu reilusti muihin ryhmiin verrattuna.

SeeD Muokkaa

SeeD oli Hate Crewin ensimmäinen salainen organisaatio ja nykyisin tärkein niistä. Sen toimialaan kuuluvat mm. solujen etsiminen sekä suuret tiedusteluoperaatiot muihin mafioihin. SeeDin alkuperäinen johtaja oli .Joke!, mutta johtaja ollaan sittemmin vaihdettu hahmoon Riitesuo-97.3.

Security Team Muokkaa

Security Team on Rikhardin oma "turvallisuuspalvelu", joka hoitaa hänen turvallisuutensa vierailuilla muissa kohteissa. Security Teamin johtajana toimii Kenstu.

Erikoisjoukkue Muokkaa

Erikoisjoukkue on Hate Crewin uusin organisaatio, jonka tarkoituksena on tehdä täsmä-iskuja strategisiin kohteisiin sekä hoitaa vastavakoilu. Erikoisjoukkueen alkuperäinen nimi oli "Iskuryhmä", mutta Hotellin ylläpito ei jostain syystä hyväksynyt kyseistä nimeä. Ryhmän johtajana toimii Rikhard93.

Tapahtumat Muokkaa

Hate Crew järjestää ajoittain erilaisia tapahtumia, joista osa on vain jäsenille ja osa taas kaikille Habboilijoille.

Juhlat Muokkaa

Hate Crew on tähän mennessä pitänyt kahdet viralliset juhlat; Joulubileet Joulukuussa 2008 ja Kesäbileet kesäkuun lopussa vuonna 2009.

Aiheesta muualla Muokkaa

Hate Crewin virallinen pääryhmä