FANDOM

Graps on sotilashahmo Suomen Habbo Hotelissa. Hän teki ensiesiintymisensä kesäkuussa 2011.

Habbo -hahmo
Graps
Aktiivisena              2011 - 2013
Ensiesiintyminen     Kesäkuu 2011

Ammatti                  Sotilas

Sotilasarvo- ja taso Korpraali [T6]

                           Sotamies [T4]

Virkoja                    PK-kouluttaja

                           Ryhmänjohtaja

                               Sotilastoimikunta
Suhteet

Ystävä(t)                  Darkrammstein, Scuahl

                               Aledrion
Rikostoveri              mmry/Shweppers, Scuahl

A.K.A                       Rytilahti

                            mipeli

Armeijaura Muokkaa

Graps on helmikuussa 2011 Habbossa aloittanut armeijasotilashahmo, joka on kahden vuoden aikana kierrellyt paljon Habbo-armeijoita. Graps on useaan kertaan yrittänyt luoda uraa erityisesti Suomen Armeijassa, mutta on aina onnistunut erotettavaksi. Parhaimmillaan Graps on ollut tason 6 korpraali, ja jopa 3 eri virkaa samanaikaisesti.

Kesällä 2013 Graps päätti kokeilla komentajuutta ja hänelle tarjottiin kenraalin arvoa armeijasta, joka oli jo alun alkaen täysi susi. Graps oli Tykistöprikaatin seitsemäs, viimeinen ja pisimpään komentanut kenraali.

Luonne Muokkaa

Grapsin seuraavaa toimintaa on hankala ennustaa, mutta kun oikein *****maiselle päälle mies sattuu, siitä seuraa vain hankaluuksia. Suomen Armeijan entinen komentaja, nykyinen kapteeni Hiekkatie on luonnehtinut Grapsia Suomen Armeijan historian psykoottisimmista henkilöistä, jonka käytös ja mielentila on sekopäistä, suoraan hullua. Grapsilla ei ilmeisesti ole lääkitys kohdallaan.

Tulevaisuus Muokkaa

Suomen Armeija kuitenkin kaipaa Grapsin kaltaisia tekijämiehiä hänen psyykkeestään huolimatta. Nimettömän lähteen mukaan Graps komentaa Suomen Armeijaa vuonna 2020. Grapsin lähitulevaisuutta on kuitenkin hyvin hankala lähteä arvioimaan, sillä miestä ei ole enää Habbossa näkynyt.

Skandaalit Muokkaa

Graps on Suomen Armeijan uransa aikana saanut paljon aikaiseksi niin hyvässä kuin pahassa.

- Kevättalvella 2012 Graps suoritti onnistuneesti korpraalikoulutuksen ylivääpeli Vannesahan johdolla.

- Graps sotkeutui kuitenkin kevättalven aikana silloin SA:ssa riehuneen Nakkimiehen kanssa kuvioihin ja Graps otti syyt niskoilleen. Hän on jälkeenpäin myöntänyt kuvien ja omien sanojensa mukaan olleensa tiedoton kuka oli todellinen Nakkimies, minkä hän epäilee kuitenkin olevan Suomen Armeijan nykyisten esimiesten joukossa.

- Loppukesästä 2012 Graps palasi pitkän tauon jälkeen Suomen Armeijaan ja saavuttikin sotamiehen tason 4. Hänen varjopuolensa paljastui jälleen kun sotilas saapui eräänä viikonloppuiltana Suomen Armeijan värviin humaltuneena. II-varoitus alla ja tempauksesta seurasi III-varoitus, erotus ja 270 päivän liittymiskielto.

- Alkukesästä 2013 Graps otti yhteyttä yllättäen Suomen Armeijan ylimpään johtoon ja anoi liittymiskiellon lyhentämistä. Tähän ei johto kuitenkaan suostunut.

- Mipelin ja Grapsin yhteneväisyydestä on liikkunut läpi aikojen jutun tynkää. Huhut ovat kuitenkin huhuja, ja todellisuus on ratkomatta.

Graps, jos luet tämän voit olla varma että me SA:ssa tulemme ikävöimään sinua. Olet tervetullut palaamaan vaikka heti kun liittymiskieltosi päättyy 20.8.2013!