FANDOM

Habbo-hahmo
Grace Kincaid
Aktiivisena 2010, 2011
Ensiesiintyminen 13. elokuuta 2010
Koko nimi Grace Iivana Kincaid
Status Leski
Ammatti - style="vertical-align: top;" Ikä
Asuinpaikka Tutkintavankila
Suhteet
Puoliso(t) Adam Kincaid (s.1950 - k.1996)
Lapset James Kincaid

Grace Iivana Kincaid (os. Oakley) oli roolipelihahmo hahmo Suomen Habbo hotellissa. Hahmo teki ensiesiintymisensä 13. elokuuta 2010.

Elämää hotellissa Muokkaa

Liiketuttavat Muokkaa

Grace saapui mukaan hotellin elämään perjantaina 13. päivä elokuuta 2010. Tuolloin hän tapasi kaukaisen liiketuttavansa, Rosemary Sinclairin. Tuolloin he suunnittelivat kahvilaa hienostoväelle ja etiketin asiantuntijoille. Kahvilan nimeksi tulisi Café Royal, Gracen toiveiden mukaisesti. Kun Café Royal avajaiset pidettiin, Grace sai tietää, että hän oli juuri matkinut tunnetun liikemiehen Maranzanon kahviketjun nimeä omassa kahvilassaan. Useista huomautuksista huolimatta Grace ei vaihtanut kahvilan nimeä. Lopulta Grace muutti kahvilan nimen Rosemaryn kerrottua hänelle, ettei Maranzanoa sovi loukata jos kahvilayrittäjänä toimiminen kiinnostaa vielä jatkossakin. Grace pyysi Maranzanolta anteeksi ja vaihtoi kahvilan nimen. Nimeksi tuli Aristocratic Cafe.

Kahvilanpitäjä Muokkaa

Grace ei halunnut tarjoilla asiakkaille, koska hänellä ei siihen ollut koulutusta. Eikä se ollut hänen säädylleen sopivaa. Eli hän halusi palkata tarjoilijan. Loppujen lopuksi tarjoilijoita oli kaksi: Thomas McGarrell ja Caparzelli. Caparzelli ylentyi järjestysmieheksi. Lopulta Caparzelli sotki kahvilan täysin ja kahvilan toiminta jouduttiin lopettamaan tilapäisesti. Caparzellin uskotaan toimineen rikollispomo Maranzanon käskyn mukaisesti. Rosemary hyödynsi tilannetta ja hankki kahvilan itselleen pilkkahintaan. Monien mielestä kyse oli Rosemaryn ja Salvatoren välisestä yhteistyöstä.

Talous järjestykseen Muokkaa

Kun Rosemary oli mystisesti kadonnut, niin Gracen taloudellinen puoli helpottui hieman. Mutta se ei ollut Gracen vaatimaa tasoa. Grace sai selville, että Fernando Dezilvalla on omaisuutta, ja hän oli kiinnostunut Gracesta. Niinpä Grace käyttä tilaisuutta hyväkseen. Grace ja Fernando Dezilva viettivät hääjuhliaan, niin selvisi Maranzanolle, että Grace oli aikonut vain rahastaa vanhaa miestä. Maranzano kuitenkin tiesi, että miesraukka horjuu konkurssinpartaalla. Hän kuitenkin päätti käyttää tilaisuuden hyväksi ja kiristää Gracelta rahaa. Grace ei kylpenyt rahassa, mutta Maranzano perheineen onnistui saamaan häneltä melko suuren summan kolikoita. Seuraavana päivänä Grace ilmoitti, että avioliitto oli mitätöity, koska Fernando oli pettänyt tätä. Varsinkin, kun oikea pappi ei ollut suorittanut vihkimistilaisuutta, vaan Paranoizilla. Jolla ei ollut minkäänlaista pätevyyttä tehtävään.

Rosemaryn 'katoaminen' Muokkaa

Grace ei voinut sietää koppavaa Rosemarya, joka piti kahvilassa ja sen ulkopuolella komentoa. Rosemary oli manipuloinut Gracea tekemään vääriä päätöksiä liikeasioiden suhteen, jotta Grace luovuttaisi kokonaan liiketoiminnan Rosemarylle. Kuitenkin Gracen silmät avautuivat, kun hän sai vihiä Rosemaryn juonittelusta. Grace oli saanut tarpeekseen ilkeästä, juonittelevasta Rosemarysta. Rosemary ei suostunut poistumaan Gracen kahvilabisneksistä, vaan vaati osakkeistaan rahaa, ja vetosi eräänlaiseen herrasmiessopimukseen. Gracen oli maksettava rahat Rosemarylle, mutta hän oli päättänyt ettei asia jäisi tähän. Kun Grace kuuli, että Rosemary oli päättänyt sijoittaa Maranzanon kahvilaketjuun, vieden samalla kaikki kontaktit mukanaan, hän päätti toimia. 13. syyskuuta 2010 Grace ja Rosemary tapasivat, jonka jälkeen Rosemary katosi jäljettömiin.

Lokakuun lopulla Rosemaryn velkojat palkkasivat yksityisetsivän tutkimaan Rosemaryn mystistä katoamista. Yksityisetsivä sai pian selville, että Grace ja Rosemary tapasivat todellakin 13.9.2010. Lisäksi Gracen toimiston kalenterista löytyivät nimikirjaimet: R.S (Rosemary Sinclair). Lisäksi monista haastatteluista selvisi, että Grace oli uhannut monesti toimittaa Rosemaryn tiehensä. Gracella oli aika, paikka ja motiivi. Kaikki seikat tukevat sitä, että Grace Kincaid hankki Rosemarylle IP-bannit, yhdessä jonkun muun avulla. Ihmiset kuitenkin tiesivät, että ainoa taho joka olisi voinut saada jotakin niin konkreettista aikaiseksi olisi la famiglia Maranzano. Maranzabon perheen edustaja kuitenkin kiisti osallisuutensa tapahtuneeseen, joka sai ihmiset epäilemään Rosemaryn katoamista ja Gracen osallisuutta, Grace ei olisi kyennyt moiseen.

Kuitenkin 13. marraskuuta 2010 selvisi, että Rosemary oli lavastanut Grace Kincaidin syylliseksi katoamiseensa. Gracen maine puhdistui siltä osin, joka koski Rosemaryn katoamista. Myöhemmin Rosemary tuli takaisin ja otti Aristocratic Cafén haltunsa ja alentaen Gracesta tarjoilijattaren. Rosemaryllä oli ässä hihassaan, sillä Grace oli puhunut ohi suunsa Rosemaryn osuudesta kahvilaan ja tämän nojalla Rosemary saattoi ohjailla kahvilan toimintaa haluamaansa suuntaan.

Poistuminen Muokkaa

24. marraskuuta 2010 Grace sai tarpeekseen olemisestaan Rosemaryn määräysvallan alla, jonka jälkeen hän keräsi tavaransa ja lupasi kostoa Rosemarylle.

Kosto Rosemarylle Muokkaa

Grace toteutti lupaamansa koston kevättalvella 2011. Hän oli teettänyt varsin heikkolaatuisia kuvia, joiden kautta hän teki pilkkaa Silventosta. Silventot uskoivat, että kuvien takana olisi Rosemary ja Grace lisäsi vettä myllyyn. Koko mafiamaailma kääntyi Rosemaryä vastaan, joka vakuutteli syyttömyyttään. Pian Grace saapui tekemään julkisen tunnustuksensa, joka puhdisti Rosemaryn maineen. Grace kuitenkin kehui, että sai näpäytettyä vanhaa noitaa.