FANDOM

Habbo-hahmo
Giordanio
Aktiivisena 2012 –
Ensiesiintyminen 8. helmikuuta 2012
Ikä 65
Koko nimi Timothy Leroy Giordanio
Ammatti Liikemies
Asuinpaikka -
Siviilisääty Naimaton
Suhteet
Puoliso(t) -
Lapset -

Timothy Giordanio on roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 8.2.2012.

Liiketoimintaa Muokkaa

Giordanio on toiminut usealla saralla. Hän on ollut turisti kuin L'Ambroisien talkkari. Giordaniolla oli oma klubi (sohva), jonka hän menetti siirtyessään vuoropäälliköksi Salvatore Maranzanon Café Il Palazzoon. Hän erosi Maranzanon palveluksesta oman epäpätevyytensä vuoksi, josta johtuen hän jatkoi uraansa Vanessa Weirin omistamaan Wiener Café:n baarimestarina, koska katsoi olevansa liian huono Il Palazzoon. Giordanio yritti tahrata tämän jälkeen Maranzanon maineen epäonnistuen tässä. Ilmeisesti Giordanio erosi myös Weirien kahvilasta, kun ei pysynyt paralla homma hallussa.

Giordanio on toistaiseksi ilmeisen poistunut keskuudestamme, tai ainakin erittäin aktiivinen.

Giordanio omistaa Hahmoarkistot, joiden tehtävä on stalkata hotellin hahmoja ja paljastaa kuvaväärennökset.

Tietoa Muokkaa

Giordanio on tunnettu mm. AnthonyWeir - hahmostaan, sekä siviilihahmostaan CSGOJoni, jota hän ei tosin enää käytä.                    

Giordanio oli aatelisten kirjoilla lady Vanessa Wienerin Nobility - ryhmässä, mutta pian hänet erotettiin ryhmästä. Syynä tähän oli epätodennäköisesti ummetus.