FANDOM

Habbo-hahmo
Gabriella Montaz
Esimmäinen esiintyminen 27.3.2011
Ikä 53.
Etnisyys Englanti
Siviilisääty Eronnut
Ammatti "Liikerouva"
Sisarukset -
Puoliso(t) Thomas Montaz (2011) alkuvuodesta.
Jälkikasvu -

Gabriella Victoria Montaz os. Since on Habbo Hotellissa yksiä tunnetuimpia liikerouvia. Myös hänestä kerrotaan sanontana kohukuningatar . Gabriella on hyvin ystävällinen rouva, joka auttaa tarpeenhädässä.

Rosemary De Souzan ja Gabriella Montazin välit Muokkaa

Ei kestänyt kauaan, kunnes Rosemary oli Gabriellan kimpussa, Gabriellan saapumisesta. Välillä Rosemaryn ja Gabriellan välit olivat vallanmainiot, vaikka kerrotaan, että Rosemary itse pilasi välit, hänen noitamaisilla keinoilla. Rosemary lupasi puhdistaa Gabriellan maineen, jos hän maksaisi tietyn summan. Raha- tai tavarasumma oli suuri. Huhujen mukaan, Rosemary halusi joko 50 habbokolikkoa tai neljä samettisohvaa. Rosemary kuitenkin painosti Gabriellaa maksamaan hänelle kummin tahansa. Illansaatossa Gabriella maksoi Rosemarylle neljä samettisohvaa. Rosemaryn oli poistuttava noin. 30 - 60 minuutiksi, ja tuli hänen hittomaisilla ideoillaan takaisin. Tähän juoneen oli juolahtanut Castione ja Donald De Souza. Kaksikko saapui Castionen & Cafe Cartelloon & ja siellä hetken Gabriella ja Rosemary juhlisti Rosemaryn ideoitaan, kunnes Rosemary alkoi kertoa hänen tarinaansa . Tarina meni muistelmien mukaan. Olipa kerran liikerouva, jonka nimi oli Gabriella Montaz. Hän oli lauennut Rosemaryn lankaan, kunnes hän kaiken vei. Emme muista tarkalleen mitä hän sanoi, mutta Gabriella potkittiin ulos & Cafe Cartellosta &.

Kuukausien päästä, Gabriellan vieraskirjaan saapui viesti, joka oli itse Rosemary De Souzalta. Rosemary kertoi viestissään, että olisi valmis unohtamaan menneet, ja heittämään sotakirveet kaivoihin. Gabriellan oli mietittävä asiaa, koska ei tiennyt, onko Rosemarylla taas jotain keinoja mielessä. Gabriella otti riskin, ja hyväksyi ystäväpyynnön. Emme muista tarkalleen, mutta Rosemaryn ja Gabriellan välille saapui taas ruostetta. Gabriella oli viisaana poistanut sen haahkan pois ystävistä. Olimme siinä asiassa varma, että Rosemarysta ja Gabriellasta ei ikinä tulisi hyviä ystäviä.

Kuvagalleria Muokkaa

Gabriella Montazin nuoruudenkuva

https://static.ylilauta.org/files/ss/orig/1355485616433603/hnggh.jpg

Koti - ja työläisrouva Montaz tunnetaan myös kotikonsteistaan. Kuvassa hän näytti meille kuinka perunajauhosta syntyy kuivashampoo ja hieroi sitä hiuksiinsa.

https://lh5.googleusercontent.com/-tPK8bZ8B91Y/VOpn7l1LlKI/AAAAAAAACIs/3Abm9Bzz5yU/w525-h336/Screen%2BShot%2B2015-02-23%2Bat%2B01.35.53.png

Civilized Cafe Enterprises Muokkaa

Civilized Cafe Enterprises kahvilayritys on Gabriella Montazin omistama. Hänen kahviloitaan on neljä kahvilaa ja yksi klubi. Kuulemien mukaan, yritys on Gabriellalle lähelle sydäntä. Into10 joka tuli Civilised Cafe Enterprises kahvilayrityksen varajohtajaksi, joka olisi halunnut tehdä kahviloita yritykseen. Gabriellan piti miettiä sitä asiaa, koska hän haluaa omistukset itselleen, mutta Gabriella ei voinut pettää lupauksia, joten lupautui, että Into10 saisi jotain tehdä. Gabriella ehdotti Into10 jos he liittäisi yritykseen pienehkön majatalon. Ajatusta ei edes keretty ajatella, kunnes sitä alettiin tekemään.

Habbo Magazine on lehti joka kertoi Arcistocratic Cafesta, jonka omistaja tulisi olemaan Donald De Souza. Lehdessä kerrottiin, että Donald halusi rakentaa vastustajan Civilized Cafe Enterprises kahvilayritykselle. Gabriellaa tämä ajatus ei saanut häntä iloiseksi.