FANDOM

Habbo-hahmo
Emilio Saglier
Kesto 2007 - 2010
Etnisyys italialainen
Siviilisääty naimisissa
Ammatti liikemies
Koti (ei tiedossa)
Vanhemmat Antonio Saglier
Allessia Calvino
Aviopuoliso(t) Celeste Saglier
Jälkikasvu Lorenza Saglier
Giuseppe Saglier

Don Emilio Saglier oli kuvitteellinen mafioso Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 5. toukukuuta 2007.

Elämänkerta

Emilio Saglier syntyi vähävaraiseen italialaiseen työväenluokan perheeseen. Hänen äitinsä tiedetään kuolleen synnytyksessä, joten lapsuutensa Emilio eli isänsä Antonion kanssa. Antonio oli vihanneskauppias.

Emilion ollessa 8-vuotias, hän muutti isänsä kanssa siirtolaisena Amerikkaan paremman elämän toivossa. Hänen isänsä perusti ravintolan New Yorkiin. Emilion elämän ensimmäisten kahden vuosikymmenen aikana ei vielä mikään viitannut siihen, että kyseessä olisi tuleva mafiaperheen kummisetä ja kyvykäs liikemies. Jo koulussa hän tuli tunnetuksi pahamaineisena ja ilkikurisena oppilaana, jolle arvosanat eivät merkinneet mitään. Eikä hänestä ollut jatkajaksi isänsä ravintolaan, koska hän ei ollut kovinkaan hyvä kokki.

Emilio tutustui kahteen italialaiseen mieheen, jotka tienasivat elantonsa ryöstämällä ihmisiä. Ennen pitkään, myös Emilio oli mukana tässä toiminnassa ja vuosien saatossa hänestä kasvoi tunnetun Saglierin mafiapehreen johtaja.

Vuosien saatossa perhe kasvoi, ja siitä tuli herrasmiesmäisempi. Perheen sisäiset jäsenet pukeutuivat pukuun ja he käyttäytyivät sulavasti. Perhe ei enää ryöstänyt ihmisiä, vaan myivät suojelusta. Saglierien mafiaperhe vaurastui todella paljon kieltolain aikaan, tuomalla maahan alkoholia ja myymällä sitä salakapakkoihin.

Emilio Saglier kuoli ystävänsä Salvatore Lucchesen hautajaisissa sydänhalvaukseen.