FANDOM

Habbo-hahmo
Don Marciano
Kesto 2007, 2008
Ensiesiintyminen huhtikuussa 2008
Koko nimi Nino Marciano
Status kuollut
Ammatti mafioso
Ikä n. 60-v
Asuinpaikka -
Suhteet
Puoliso(t) -
Lapset -

Don Nino Marciano oli kuvitteellinen hahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän poistui kuvioista heinäkuussa 2008.

Elämä Muokkaa

Nino Marciano A.K.A Nino Pancamo asui Sisilian Palermossa, Italiassa. Hänen isällään oli elintarvikeliike kaupungissa. Eräänä päivänä kun hän oli menossa isänsä elintarikeliikkeelle, hän törmäsi isäänsä pahaan aikaan. Ninon isällä oli aseenpiippu otsalla, paikallisen mafiaperheen kätyri oli tullut vaatimaan suojelurahaa jota Ninon isä ei suostunut maksamaan, sillä tuohon aikaan oli pidettävä joka killingistä kiinni. Se koitui Ninon isän traagiseksi kohtaloksi. Hänet ammuttiin aivan Ninon silmien edessä, josta lähtien Nino on vannonut kostoa.

New Yorkiin muutettuaan Nino perusti oman mafian, joka oli nimeltään Pancamo family. Hän joutui useiden henkilöiden kanssa vastatusten ja yksi näistä henkilöistä oli Emilio Saglier. Saglierit aiheuttivat Ninon huoneisiin paljon tuhoa. Saglierin ystävätär Rosemary Sinclair sai selville osan Ninon suunnitelmista ja välitti tietonsa eteenpäin. Kun Saglierit saivat tuhottua Pancamon bisnekset, hän katsoi vuoden ajaksi. Nino palasi takaisin ja hän oli ottanut uuden sukunimen: Marciano.

Ninon uusi mafiaperhe ei päässyt kukoistamaan, vaikka se saikin tehtyä muutaman keikan. Ninon bisnekset johtivat jälleen vääjämättä kohti katastrofia. Ninon perhe tuhottiin täydellisesti Saglierin ja Marzio Silventon toimesta. Lopulta Nino päätyi nukkumaan kalojen kanssa.