FANDOM

Hahmo
Colombiano C. Fentinel
Ikä 51
Kansalaisuus irlantilais-italialainen
Ammatti liikemies
Koti (ei tiedossa)
Vanhemmat Santino Fentinel
Molly Cwen

Don Fentinel oli ensimmäinen irlantilais-italialainen Don.

Elämä Muokkaa

-Teksti on käyttäjän itsensä kirjoittama-

Colombiano syntyi Irlannissa. Kun Colombiano oli syntynyt, hänen isänsä ei ollut halukas ottamaan hänestä vastuuta ja jätti hänet ja äidin. Siitä jäi Colombianolle traumoja. Kun hän oli 8 vuotias, hän ryhtyi auttamaan äitiään tarjoilussa, eräässä kapakassa. Eräänä päivänä kapakan omistaja oli juovuksissa ja ampui haulikolla Colombianon äidin. Hän katsoi Colombianoa ja sanoi: Se on vain elämää, poika. Pian poliisit tulivat ja pidättivät miehen. Colombianosta tuli orpo.Colombiano vietti elämäänsä Irlannin kaupunkien kaduilla 13 vuotiaaksi asti. Silloin hänen isänsä palasi. Hän oli kuullut mitä oli tapahtunut ja katui, että oli jättänyt äidin. Isä halusi viedä Colombianon Italiaan. Kun he saapuivat sinne, hän huomasi, että Italiassa oli paljon mafiaperheitä. Colombiano meni laulajaksi yökerhoihin ja italialaistui. Aikuisiässä hän perusti irlantilais-italialaisen perheen. Colombiano ei silti ikinä unohda synnyinmaataan ja siellä kokemiaan vääryyksiä.

Don Fentinel on luonteeltaan tyly, hieman surullinen ja kova. Hän välittää ainostaan perheestään ja rahasta. Ei mistään muusta. Tuntemattomat hän ampututtaa juuri heti. Hän noudattaa irlannin perinteitä, vaikka onkin aikojen kuluessa italialaistunut. Hän rakastaa alkoholijuomia ja sikareita.