FANDOM

Hahmo
Antonio Bondone
Syntyi 21. elokuuta 1902
Kansalaisuus amerikkalainen
Siviilisääty (ei tiedossa)
Ammatti liikemies, mafioso
Koti (ei tiedossa)

Antonio Bondone oli Bondone -mafiaperheen kummisetä ja johti perhettä lopettamiseensa asti.

Elämä Muokkaa

Antonio syntyi 21. elokuuta 1902 New Yorkissa Yhdysvalloissa varakkaaseen perheeseen. Hän varttui ikäistensä lasten seurassa, käyden koulua ja pitäen hauskaa yhdessä ystäviensä kanssa.

Antonio täyttäessä 15-vuotta, hänen isänsä oli katsonut ajan täyttyväksi kertoakseen pojalleen hänen tulevaisuudestaan. Antonio oli valittu perheen ainoana lapsena isänsä liiketoimien jatkajaksi. Nyt Antonio tiesi mistä perhe sai toimeentulon, ja nyt hän myös tiesi tulevaisuutensa toisessa "perheessä".

Antonio opiskeli myös ahkerasti koulussa, hänen isänsä hartaan toivomuksen mukaisesti, mutta miltei enemmän aikaansa hän vietti isänsä seurassa kuin kirjojen parissa. Antonio kävikin kovaá taistelua mielenkuohuntaa vastaan ja opiskeli yliopistossa.

Bondonen perheen kakkosmies Muokkaa

Antonion isä katsoi ajan olevan nyt kypsä, että Antonio tulisi mukaan perheen toimintaan käytännössä. Antonio kun oli perheen liiketoimista jo selvillä paremmin kuin hyvin. Antonio sai perheessä hoidettavakseen perheen kakkosmiehen paikan vuonna -1923. Malline:Lähde

Vuonna 1929 Antonio osallistui mafiapäällikön Paul Morellon salamurhaan. Murhan suunnittelija Carlo Ferriola, joka oli toiminnut Morellon perheen caporegimenä otti nyt perheen johtajuuden. Morello ei ollut elinaikanaan hyväksynyt Bondonen perheen toimialuetta, eikä hyväksynnyt perheiden välistä liittoa. Ferriola pääsi sopuun toimialueista Bondonen perheen kanssa käydyissä neuvotteluissa, ja hyväksyi liiton perheiden välille.

Antonio oli "näyttänyt kyntensä" alalla. Hän kahmi mainetta osaavana henkilönä paitsi perheessä, niin myös laajemmassakin mittakaavassa.

= Don, Antonio Bondone Muokkaa

Antonion isä ei miettinyt kahta kertaa, kun hän tiesi Antonion osaavan johtaa perhettä. Hän jättikin paikkansa perheen päällikkYYDEN suhteellisen varhain pojalleen.

Antonio tiedettiin päteväksi mieheksi johtamaan perheen liiketoimia, ja hän saikin taakseen monen luotettavan miehen tuen.