FANDOM

Hahmo
Tassio Danuccini
Kesto ? - ?
Ikä 35
Kansalaisuus italialainen
Ammatti Liikemies, ex mafioso
Koti (ei tiedossa)
Vanhemmat Fread Danuccini
Bella Danuccini

HistoriaMuokkaa

Tassio aloitti La Famiglia Silventossa hahmolla TassioSilvento Picciottona, kun Silventon perhe siirettiin hetkellisesti Saglierin alaisuuteen, Tassio työskenteli Saglierin mafiaperheessä, Forrellin,(eli DonSilvento) Regimessä Associatena,ja perusti sinne piencrewin, nimellä Tassio's Workers, jota kutsuttiin myös nimellä Tassion Timburit. Ryhmä sai usein hoitaakseen huoneiden & ryhmien sotkemisen. Ryhmässä toimittiin arvolla Outsider. Parhaat tästä ryhmästä pääsivät etenemään Associateksi Forrellin crewiin. Forrellin johtama ruusuregime, eli käytännössä Silventon vanha & tuleva mafiaperhe pyöritti käytännössä koko silloista Saglierin mafiaperhettä, ja tämä alkoi närkästyttää Forrellia, ja hänen alaisiaan joten he päättivät herättää Silventon mafiaperheen taas, joka tarkoitti Saglierin viimeistä niittiä, ja näin Saglierin mafiaperhe sai viimeisen naulan arkkuunsa ja Silventon perheen kukoistus alkoi. Tassio pääsi suoraan uudessa Silventossa arvolla Caporegime, koska oli vakuuttanut Donin johtamistaidoillaan piencrewin avulla. Hän pääsi myös Donin pitämän loman ajaksi hetkellisesti perheen johtajaksi arvolle Actig boss. Tämän jälkeen Tassiolla meni vielä hyvin, ja hän oli saanut päänsäkin selviimään pienestä kusen nousahduksesta, Capon arvon johdosta. Eikä enää leikkinyt Sonny Corleonea, vaan toimi perheen Caporegimenä, Recon, Darnelin ja Castellen vierellä. Kunnes hän kuitenkin päätti lähteä omille poluilleen ja näin tuhosi käytännössä koko habbon mafiabisneksen rippeet, perustamalla oman perheen nimellä La Famiglia Danuccini, ja ottamalla siihen muutamia korkea-arvoisia jäseniä mukaan. Danuccini lopetti perheensä kuitenkin alle kuukauden toiminnan jälkeen, koska totesi ettei johtaminen ole hänen heiniänsä. Muutaman kuukauden freelancer hommien / hiljaiselon jälkeen hän perusti taas oman pehreensä, joka tosin oli vähän modernimmalla tavalla toimiva perhe, niemltään Ordine (), perheen toiminta kesti n. 3-4kk ja se alkoi pikkuhiljaa toimimaan, kunnes se lakkautettiin epäaktiivisuuden takia. Hän tapasi DonSilventon pitkästä aikaa taas vuonna 2010, ja he tekivät perheen taas uudestaan, mutta Danuccinista ei enää ollut siihen, hän koki liikaa syyllisyttä viime perheen loppuhuipennuksestaan, ja erosi alle viikossa Capon arvosta, ja toivoi vilpittömästi että perhe jatkaisi toimintaansa ilman häntä. Perhe kuitenkin kuihtui alle kuukaudessa täysin, enimmäkseen epäaktiivisuuteen, ja uusein osaajien puutteeseen. Tassio toimi hetken aikaa Freelancerina, pyöritti omaa kahvilaa, ja oli mukana hotellitoiminassa, mm. Maranzanon ja .:Tom2:. kanssa. Hänellä oli omakin hotellihanke, mutta se tyssähti saamattomuuteen, ja siihen ettei hän osaa omasta mielestään toimia täysin johtajana. Sen jälkeen hänestä tuli pelkkä trolli, ja hän itse omilla teolliaan suutitti/menetti monta hänen hyvää ystäväänsä seurapiireistä, bisnesmiehistä, ja varsinkin mafia-alalta.

NykyaikaMuokkaa

Tassio pelaa vieläkin hahmolla Danuccini, ja jauhaa enimmäkseen paskaa omassa kuppilassaan.. eikä tee mitään järkevää.

Hahmoja joilla toimnutMuokkaa

-TassioSilvento
-Tassio
-Tassio-Danuccini
-Danuccini

MuutaMuokkaa

-Danuccinin tiedetään pyörittäneen värimafiaa ennen hahmolla .S.L.A.S.H. , jonka kautta mm. Terenzio on tullut myös mukaan mafiakuvioihin. Danuccinilla väitetään myös olevan jonkuntason viraston koulutus, mutta Danuccini itse väittää ettei koskaan noobina läpäissyt sitä. Hän myös väittää että hänellä olisi jotain hahmoja mistä ei tiedä ketään yhtään mitään ja ne tulevat näyttämään hänen todelliset kasvonsa vielä joskus.

Lupaan henkilökohtaisesti paljastaa kaikki hahmoni sen jälkeen kun en ole enää missään tekemisissä missään piireissä, ja minua ei oikeasti liikuta enää mikään.