FANDOM

Habbo-hahmo
Dangelo Thompson
Aktiivisena 2012–
Ensiesiintyminen 14. elokuuta 2012
Ikä 28
Koko nimi Warren Angelo Thompson
Asuinpaikka Kypros
Siviilisääty Naimaton
Suhteet
Sukulaiset Leonard Thompson Reynold Thompson
Perhe
Äiti Elizabeth Thompson
Isä Dominic Thompson Sr.
Puoliso(t) Amber Marshall (2012)
Lapset -
Sisarukset Dominic Thompson Jr.

Dangelo Thompson on roolipelihahmo Suomen Habbo Hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä elokuussa 2012.

Warren, eli Dangelo Thompson syntyi liikemiesperheeseen Dominic Thompson Jr:n pikkuveljeksi Telfordissa, Englannissa. Parin kuukauden kuluttua hotelliin saapumisesta Dangelo sai soiton että Dominic olisi kuollut aorttan repeämiseen. Muutaman viikon kuluttua kävi kuitenkin ilmi, että kyseessä oli väärinkäsitys ja että Dominic on yhä elossa. Dominic palasikin heti tämän jälkeen Berliinistä Dangelon luokse.

Dangeloa ei onnistanut myöskään parisuhteessa. Hän ja Amber Marshall ehtivät seurustella jo jonkin aikaa, kunnes Dangelo sai tietää, että Amber pyörittää kahta miestä samaan aikaan. Tämän jälkeen loukkaantunut Dangelo pakkasi matkalaukkunsa ja suuntasi kulkunsa kohti etelää, joko Ranskaan tai Kyprokselle. Dangelosta ei kuulunut tämän jälkeen ja hänen jälkeensä lähti myös kreikankurssit päättänyt Dominic-veli, joka ilmoitti lähtevänsä veljensä luokse. Myöhemmin sukulaiset saivat postikortin Kyprokselta, jossa veljekset kertoivat voivansa hyvin.

Dangelo Thompson on Leonard Thompsonin serkku.

Hahmotiedot päättyvät tähän.