FANDOM

Constero pyrkii mafiauralle mutta ei ole onni vielä potkaissut. Constero varmaan pääse jossain vaiheessa johonkin mafiaperheeseen. Constero on hyvä käytöksinen ja naistenmies, ja hän on tehnyt bisneksiä Habbon virastojen kanssa. Hän on myös kerännyt itselleen kuvetta bartenderina eli baarimikkona. Constero on hyvä Bartender. Hänellä on myös jotain hämärä bisneksiä eri mafiaperheiden kanssa. Constero pitää hämäreistä baareista, hänen kanssaan sinäkin voit tienata sievoisen summan jos pääsette ymmärrykseen.Hänellä on myös yhteyksiä eri mafiaperheisiin. Jotkut väittävät häntä huijariksi mutta se on valetta. Hän taas vihaa noboja ja peeloja. Tällä hetkellä hän tekee töitä hämärä puuhissaan Tryogre nimisen hakkerin kanssa. Hän on tuhonnut myös " nobomafioita maksusta. Constero on hyvin arvostettu henkilöä Habossa. Jos ei esim. maksa velkojaan hänelle hän tuohoaa yrityksesi ja käyttää yhteyksiään. ( Jota en suosittele ). Hänen mieli juomansa on viski kahdella jääpalalla. Hänellä on hyvät hermot ja hän on kivenkova häntä ei tuskin pysty vahingoittamaan.