FANDOM

Habbo-hahmo
Oliver Colombo
Kesto 2007 - 2008, 2010
Etnisyys irlantilainen
Status naimaton
Ammatti baarimestari
Koti (ei tiedossa)
Vanhemmat Arturo Colombo
Cailin Colombo
Aviopuoliso(t) -
Jälkikasvu -

Oliver Jonathan Colombo oli irlantilainen baarimestari, joka tuli tunnetuksi baarimestarin työstään Saglierin mafiaperheen kapakassa.

Colombo oli Saglierin kapakan baarimestarina vuodesta 2007, vuoteen 2008. Kun Silvio Forrelli alkoi hiertämään Saglierin perheen toimintaa, tehden samalla Colombon työstä hankalaa, hän jätti perheen. Colombo oli valmis palaamaan takaisin vuoden 2008 lopulla, mutta hän koki ettei saanut ansaitsemaansa arvostusta Saglierilta. Vuonna 2010 Colombo palasi vielä kerran Saglierin palvelukseen, mutta joutui jättämään työnsä epäaktiivisuuden vuoksi.

Elämänkerta

Colombo syntyi Irlannissa 31. toukokuuta vuonna 1902. Perhe muutti Galwayn kreivikuntaan, jonne he avasivat pubin. Colombo soti Irlannin sisällissodassa vuosina 1922 ja 1923. Vain muutama vuosi sisällissodan päättymisestä, Colombo matkusti siirtolaisena Amerikkaan etsimään onneaan.

Hän nousi laivasta Bostonissa, mutta hän ei pitänyt kaupungista ja lähti New Yorkiin. Hän tapasi paikallisen mafiajohtajan, Emilio Saglierin, ja sai töitä hänen kapakastaan.

Colombo ei kuitenkaan voinut ylentyä perheen sisäisiin arvoihin, koska ei ollut italialainen vaan irlantilainen. Colombon pesti Saglierin baarimestarina kesti muutaman vuoden, koska hän matkusti takaisin kotimaahansa Irlantiin.