FANDOM

Chudderley alias Arthur Chudderley teki ensiesiintymisensä 16.2.2012 Aminoffien ravintolassa.

Herra Chudderleyn ura lähti liikkeelle Aminoffien ravintolasta. Parin viikon jälkeen herra Chudderley todennäköisesti suuttui Vivianne Aminoffin pomputukselle, tämän nautiskellessa viiniä ja komentaen herraa. Tämän jälkeen hän käytti siskonsa suhteita hyväkseen ja toimi herra Gastron kahvilan, La Volpe Addormentatan avajaistilaisuudessa baarimikkona. Herra Gastro oli tyytyväinen hänen työhönsä ja palkkasi hänet lopullisesti.

12.9.2012 selvisi, että herra Gastro sekä herra Chudderley ovat solmineet osakkuus,- saati yhteistyösopimuksen. Tämä ilmeni siten, että herra Chudderley oli luonut ryhmän nimeltä "International Companies". Yhtiön toiminta perustuu kuulemamme mukaan kahviloiden rakennukseen sekä tulevaisuudessa kiinteistöjen vuokraukseen. La Volpe Addormentataa parhaillaan remontoidaan navigaattorin mukaan. 

Chudderley sai kuitenkin potkut Hotel Marlagoa koskevien juorujen takia.

Perhe Muokkaa

Chudderley loi perheen, jolloin hänen vaimonsa oli Jane Chudderley. Pian tuo liikemiesperhe kuitenkn lopahti, mutta se palasikin parin pävän päästä. Chudderleyllä oli uusi vaimo! Iris Chudderley. Pian he kutsuivat Anna Dumains'in sukuunsa, joskin tämä erotettiin samana päivänä.

Iris sai samaan aikaan työtarjouksen Weirin kartanolta , ja hän päätti ottaa työn vastaan. Iris työskenteli Weirin kartanolla taloudenhoitajana, kunnes hän sai potkut. Paljastui, että Iris on itse Chudderley.

TaustaaMuokkaa

Chudderley tunnetaan myös hahmona nimeltä muumilimufani .