FANDOM

Ben Justin Sinclair Muokkaa

Ben syntyi Englannin Coventryyn, keskirikkaaseen aatelisperheeseen. Ben osasi käyttäytymiskoodin jo kolme vuotiaana, ja hän oli nuorena lähes kuin aikuinen. Ensimmäisessä koulussa missä Ben oli häntä kiusattiin kohteliaisuutensa vuoksi, koska siinä koulussa oli mielenvikaisia nuoria. Yläasteella Ben vaihtoi koulua, hän siirtyi Coventry's Transport Schooliin.

Siellä oli kohteliaita ihmisiä. Ben sulautui hyvin joukkoon ja sai paljon aatelisia ystäviä. Benin ollessa 28 vuotias, ja hänellä oli hyvä työ Harwich nimisessä kaupungissa, hänen setänsä tuli piipahtamaan, ja kertomaan suruviestin: Hänen vanhempansa kuolivat lentokone-onnettomuudessa, Ben oli omillaan.

Ben ei enään halunnut jatkaa työtänsä, vaan hän päätti viitoittaa itse oman polkunsa, hän perusti kahvilan joka tuotti hyvin, mutta kun hänelle tuli riitoja kaupunginhallinnon kanssa, hän myi tilansa ja siirtyi kahvilan huonekalujen kanssa Coventryyn, siellä hänen sukulaisiaankin oli. Ben siirsi tavaransa sukukartanon ullakkohuoneeseen, ja tutustui pitkästä aikaa kaupunkiin, sukulaisiinsa ja ihmisiin.

Benin vanha hyvä ystävä oli lopettanut vanhan pizzeriansa, ja paikka oli ihanteellinen Benin kahvilalle. Täten Ben otti yhteyttä vanhaan ystäväänsä, he tekivät sopimuksen ja Benin kahvilan tavarat kärrättiin uuteen tilaan. 24 Lokakuuta 2009 Ben avasi vihdoinkin kahvilansa, jonka nimeksi tuli: Ben's Night Cafe kahvila oli perustettu iltakahvilaksi, joten Benin työvuorot eivät olleet kaksiset, 17.00 - 00.00. Kahvilassa riitti käviöitä ja Ben tienasi siitä elantonsa, ja samalla hän teki hommia perheensä ravintolassa josta tuli lisätienestiä.

Sinclair Family Ben's Night Cafe