FANDOM

Vincenzo Alfredio oli roolipelihahmo Suomen Habbo hotellissa. Hän teki ensiesiintymisensä 14.1.2013.

Muokkaa

Elämänkerta Muokkaa

Habbo-hahmo
Alfredio
Aktiivisena 2012 - 2013
Ensiesiintyminen 14. tammikuuta 2012
Koko nimi Vincenzo "Vinnie" Alfredio
Ammatti Liikemies
Asuinpaikka          -
Suhteet
Puoliso(t) -

Alfredio tunnetaan parhaiten siitä, että hän toimi vaarallisessa La Famiglia Alfierissa, johon kuuluivat Don Antonio Alfieri, Underboss Terenzio, capo Leonardo Poriziano ja luottosoldato Broglie. Alfierit sotivat useita perheitä vastaan tuhoten ne kaikki, lukuunottamatta johtavaa mafiaperhettä, la famiglia Maranzanoa.

Kun Alfierit romahtivat Don Salvatore Maranzanon ja hänen La Cosa Nostran takia, Alfredio oli jälleen työtön. Hän ystävystyikin mm. Giordanion ja Baraldon kanssa.  

Alfieri perusti rikollissyndikaatin, johon Alfredio osallistui. Heillä oli yhteinen ystävä ja alainen, Frank Bellomo. Lopulta Habbohotelnews - verkkolehden propagandan ja La Famiglia Maranzanon toimesta tuo ansiokas syndikaatti tuhoutui ja Alfieri, että Alfredio poistuivat hotellista. Don Salvatore Maranzanon tiedetään laittaneensa alaisensa Orsinan kirjoittamaan tuota lehteä tehdäkseen selvää vihollisistaan. Lehti floppasi pahasti.