FANDOM

AlexanderStone on roolipelihahmo Suomen Habbo Hotellissa.

Alexander Stone
Aktiivisena 2014 –
Koko nimi Alexander George Stone
Ammatti Ei tällä hetkellä
Asuinpaikka Ei tiedossa

Kansalaisuus

englantilainen

Vanhemmat

Mary Alexandra Stona (os. Power) ja George Alex Stone
Suhteet
Puoliso(t) Ei tiedossa
Lapset

Ei tiedossa

Sisarukset

MariaStone

Lapsuus Muokkaa

Alexanderin lapsuus keskiluokkaisessa perheessä oli mukavaa. Hän sairasti tuhkarokon pienenä, mutta siitä ei ole jäänyt arpia. Alexanderin ollessa neljä, perheeseen syntyi tytär, Maria Stone. Isoveli suojeli Mariaa lapsuudessaan ja vieläkin, se myös herätti neljä vuotiaan pojan lähipiirissä pieniä myötätuntoa. Alexanderin aloittaessa koulun, koulu sujui hyvin, mutta hänen ollessa 11 pieniä vaikeuksia havaittiin, muun muassa keskittymisessä. Joululoman jälkeen Alexander siirtyi kotiopetukseen ja häntä opettivat neiti Smith ja herra Brown.

Nuoruus Muokkaa

Kotiopetus sujui yllättävän hyvin ja Alexander valmistui hyvillä arvosanoilla ensimmäisen asteen koulutuksen. Kun Alexander oli koulunsa käynyt hän alkoi viettämään parin vuoden koti jaksoa, mutta sitten tapahtui jotain yllättävää.

Aikuistuminen Muokkaa

Alexander kuuli isänsä kuolleen, joku oli tämän ampunut. Ampuja oli Alexanderin äidin Maryn setä, joka oli saanut kuulla huhun, että Alexanderin isä George olisi käynyt Maryn kimppuun. Huhu kuitenkin osoittautui vääräksi ja John-setä oli joutunut vankeuteen.

Hautajaiset pidettiin ilman mitään suuria lehti-ilmoituksia, kukaan ulkopuolinen ei tiedä hautajaisten kulusta. Pari viikkoa hautajaisten jälkeen Alexanderille tuli tarjous päästä äidin veljen Edwardin mukana pankkiiriksi. Alexander otti tarjouksen vastaan, mutta vuoden siellä opiskeltuaan, hän alkoi saamaan uhkauksia joissa vaadittiin 10 000 dollaria jotta uhkaukset loppuisivat. Alexander lopetti opinnot saatuaan tietää että hänen enonsa oli itse lähettänyt ne. Nyt Alexander päätti, että opinnot saivat jäädä kokonaan pois ja hän alkaisi elää omassa huoneistossaan yksin. Naapurit alkoivat olla hämmentyneitä, sillä Alexanderin luona alkoi käydä nainen ja että nainen oli jopa yötä. Nainen oli Grace O'Malley. Kukaan ei tiedä tarkalleen mitä siellä tapahtui, mutta jokainen saattoi arvata mitä siellä tapahtui. Romanssi loppui lyhyeen, sillä eräänä iltana Alexanderille soitettiin, että Grace O'Malley oli kuollut.

Nykyään Alexander viettää tyytyväistä elämää ilman mitään erikoista.