FANDOM

Agnes Weiss Muokkaa

Agnes Amèlia Weiss. Lady Agnes Amèlia Weiss

Paroni ja Paronitar Fredrik Nicolas ja Alice May Weiss'in tytär ja esikoinen.

Agnesilla on 5 sisarta:

Agathe Weiss Alexander Weiss Mary Weiss Alice Weiss Fredrik Weiss

Agnes oli vuoden naimisissa kreivi William'in kanssa,kunnes William kuoli traagisesti rannalla.

Agnesilla on tytär Melissa joka on 19vuotta ja asuu miehensä Vapaaherra Alexin kanssa Itävallassa,Wienissä.

Elämäkerta Muokkaa

Agnes syntyi Lontoossa Paroni ja Paronitar Weiss'ille. Agnesin ollessa 4 perheeseen syntyi tytär, Agathe. Agnes aloitti koulun käynnin 6 vuotiaana. Eräänä myrskyisenä päivänä, Agnes 7v:een kotiin tultua Alice-äiti makasi sängyssä sylissään poika, Alexander. Agnes pärjäsi koulussa erityisen hyvin, vaikkakin häntä pilkattiin välillä kaikki tietävyydestä. Agnes sairasti paljon lapsena. Agnesin ollessa 9v perheeseen syntyi Mary. Agnesin ollessa perheen esikoinen, hänen piti hoitaa pikkusisaruksia alta aika yksikön. Kun Agnes oli 10vuotta perheeseen syntyi Alice ja Fredrik. Agnesin 13 vuotis syntymäpäivänä,muuan Thomas pyysi Agnesia elokuviin,ja Agnes suostui,vaikka ei tajunnut Thomasin ihastumista häneen. Thomas ja Agnes seurustelivat 3vuotta ja Agnesin ollessa 16 Thomas kosi Agnesia,tosin huonolla menestyksellä,sillä Agnes ei ollut vielä valmis sellaiseen. Agnesin ollessa 18,hän ihastui kreivi William'iin ja perheen onneksi ihastus oli molemmin puolista. Agnesin ollessa 20 hän synnytti tyttären Melissan kreivi Williamille. Valitettavasti Agnes luultavamminkin hukkui vene onnettomuudessa toukokuun seitsemäs päivä, sillä todistajia ei ollut on oletettavaa että Agnes olisi kuollut.