FANDOM

Ainer on habossa toimiva trollausjärjestö, joka kiusaa noobeja habboilijoita. Ainerin tunnistaa joko tiedoista tai käyttäjänimestä. Tiedoissa lukee usein "AINER-KLOONI" tai käyttäjänimi on Jainer, Mainer, Nainer, Oainer, Uainer Tainer tai muuta vastaavaa. Ainerit käyttävät logonaan kuuluisaa Trollface tai Coolface -memeä. Ainereiden tehtävä on kirjoittaa tahallaan huonoa tekstiä kuten "lolo misä sö olat???", ja ärsyttää toisia kaikin mahdollisin keinoin.

MUISTA!!!! Muokkaa

Kun näet Ainerin, älä tee yhtään mitään. Jos sanot tai teet jotakin, Ainer ottaa sinut välittömästi kohteeksi.

Triviaa Muokkaa

Ensiksi oli nettihakkeri joka hakkeroi tietokoneita netin välityksellä käyttäen nimeä Ainer. Kun Ainer vanheni, hän päätti kloonata itsensä tuhansiksi kuolemattomiksi kopioiksi. Ainer hakkeroi juuri sillä hetkellä juuri Suomen Habboa, joten hän päätti lähettää kopiot sinne. Ainer on ainoa ihminen joka onnistui itsensä kloonaamisessa internettiin. Kulkee huhu, että Ainer kykenee vaikuttamaan Habossa samalla tavalla kuin kuka tahansa moderaattori tai ylläpitäjä.

AINER ON PARAS Muokkaa

ALISTU TAI KOE HIRMUINEN AINERIEN RAIVO