FANDOM

-DdomiDaa on habbo hahmo, jonka entinen hahmo oli pate84, joka menestyi mafiansa avulla. Vuonna 2009 pate84 aloitti projektin nimeltä :"Black Rose Mafia". Mafia menestyi hyvin, keräten melkei 100 jäsentä. Mafiaa tuki Jussi127, joka onkin paten irl pikkuserkku, jussi tuki BRM:ää melkein 400 kolikolla (380). Hieman sen jälkeen, vuonna 2010, masku11221 (Paten irl bestis) ja pate halusivat tehdä hieman rikkaamman habbohahmon. He tekivät yhdessä hahmon : xDominatorxD, Joka syyskuussa 2010 sai 2 vuoden porttikiellon hotelliin. Tämän jälkeen hän loi hahmon : -DdomiDaa, Joka tällä hetkellä on kolmanneksi arvokkain The Bosh Mafiassa, jonka omistajina toimii : Tappara! ja c.cole. Ennen TBM Aikojaan Domi oli T.G.M:ässä, hetken.

Historiaa : Domi loi hahmonsa : pate84 vuonna 2008, Masku11221:n kanssa (joka jälkeenpäin ryösti paten saaden melkein turpaan irl :D) Sen jälkeen vuonna 2009 pate loi Black Rose Mafian, jonka omistivat : Pate84, Masku11221 Ja Jussi127 Mafiaan alkoi sadella porukkaa jussin ison lahjoituksen jälkeen, kun aula tuli valmiiksi ja melko rikkaaksi. Pate84 hahmo ryövättiin vuonna 2009 loppupuolelta. Sen jälkeen hän keräsi lisää koleja ja perusti mafiansa uudlleen nimellä : Red Rose Mafia, jonka hAbBo maFia:n omistaja hAbBo...mies sotki (Ryhmää myöten) Sen jälkeen pate sai kerättyä enään n 30 jäsentä mafiaansa, joka nyt on lopetettu. Mafia aijotaan viellä perustaa uudelleen, 2011, Sillä jussi aikoo lahjoittaa uudelleen mafialle koleja (jtn 500 kolea) Mafian entisistä omistajista Jussi ja pate (Hahmolla -DdomiDaa) jää pitämään mafiaaa, maskun lähdettyä kuvioista.

Mafioita joissa Domi on ollut: The Force Mafia (omistajana) The Rose Mafia (OMistaja) Black Rose Mafia (omistaja) Red Rose Mafia (omistaja) The Dead Mafia (Omistaja) The Fire Mafia (Jäsen) The Green Mafia (jäsen) Hate Crew Mafia (Jäsen) The Bosh Mafia (ERITTÄIN arvokas jäsen) Lisääkin mafioita on, mutten muista kaikkia :DD.