FANDOM

Emilie Aubert on roolipelihahmo Suomen Habbo Hotellissa.

Habbo-hahmo
Èmilie Aubert
Koko nimi Èmilie Mathilda Aubert
Ikä n. 25v.
Kansalaisuus ranskalainen
Siviilisääty Naimaton
Ammatti Ei tällä hetkellä.
Koti Ei tiedossa
Vanhemmat Rosèe Aubert ja Louis Aubert
Sisarukset Èva, Charlotta, Clara, Emily, Estella ja Napoleon.
Aviopuoliso(t) -
Jälkikasvu Ei lapsia

Elämä-lapsuus Muokkaa

Èmilie syntyi keskiluokkaiseen perheeseen vuonna 1989. Hän oli perheen esikoinen. Vuonna 1990 syntyi Èva Therese. Èmiliestä ja Èvasta on otettu suloinen kuva vuonna 1991. Èmilien ollessa kolme perheeseen syntyivät kaksoset Charlotta Marie ja 20 minuutin päästä Clara Maria. Koska Èmilie oli jo kolme, hän saattoi huolehtia pienistä kotitöistä joita äiti ei voinut tehdä. Kun Rosèe-äiti oli toipunut synnytyksestä hän huokasi ja sanoi: "Toivottavasti seuraava lapsi on poika, koska en kestä tätä tyttöjen tuloa." siihen Louis-isä tokaisi, että "Kyllä niitä tyttöjäkin tarvitaan meitä miehiä elättämäää!" ja molemmat nauroivat makeasti. Nyt lapsia oli neljä ja jokainen tyttöjä, Èmilie 3v, Èva 2v ja Charlotta ja Clara 0/1v. Vuonna 1992 tammikuussa Èva-sisko joutui sairaalaan, kun hän putosi portaissa. Èvan ollessa sairaalassa, Èmilie itki paljon, sillä hän pelkäsi menettäneensä siskonsa. Èva tosi parani hyvin, eikä arpia jäänyt. Èmilien ollessa viisi, perheeseen syntyi Emily Leonora. Èmilie alkoi olla mustasukkainen, siitä että pikkusisko sai enemmän huomiota. Èmilie aloitti esikoulunsa vasta viisi vuotiaana, mutta se ei ollenkaan Èmilietä haitannut. Èmilien kuusi vuotis syntymäpäivänä syntyi Estella Leonore. Se suututti Èmilietä, sillä syntymäpäivät jouduttiin pitämään samana päivänä Estellan kanssa.